R E G U L A M I N SAŁATA NA KANAPIE
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez Justyna Pellowska prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Piekarnia – Cukiernia Pellowski Justyna Pellowska [adres głównego miejsca wykonywania działalności: województwo pomorskie, powiat gdański, gmina Gdańsk, miejscowość Gdańsk ul. Podwale Staromiejskie 82, 80-844, NIP 5792033809, REGON 220767100] (dalej Sałata na Kanapie).
W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
Osoby korzystające z usług Sałaty Na Kanapie obowiązane są zapoznać się i zaakceptować niniejszy Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym korzystania z usług Sałaty Na Kanapie i następuje w toku wypełnienia formularza zamówienia.
II. DEFINICJE
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej z siedzibą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, która dokonała zamówienia diety.
Serwis internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sałata Na Kanapie, dostępny pod adresem http://salatanakanapie.pl/
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy z Sałata Na Kanapie na zasadach wskazanych w Regulaminie.
Produkt – oferowany przez Sałata Na Kanapie zestaw posiłków oferowany w ramach konkretnej diety.
III. DANE KONTAKTOWE
Adres: Gdańsk Żabianka Tunel Dworca SKM box 28
Telefon: 602165700
Adres e-mail: salatanakanapie@gmail.com
Numer rachunku bankowego : 31 1020 1811 0000 0902 0361 3890
Kontakt telefoniczny z Sałata Na Kanapie możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19.
IV. WYMAGANIA TECHNICZNE
- Do korzystania z Serwisu internetowego Sałata Na Kanapie niezbędny jest komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari itp. oraz aktywne konto poczty elektronicznej.
- Sałata Na Kanapie w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Serwisu internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność strony internetowej z infrastrukturą techniczną Klienta.
- W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sałata Na Kanapie nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
V. PRODUKTY
- Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i dostawy posiłków w ramach cateringu Sałata Na Kanapie. W zależności od wybranego Zamówienia jest to zestaw posiłków o określonej wartości kalorycznej.
- Każdy Produkt zapakowany jest w oddzielne, hermetycznie zamknięte opakowania oraz posiada etykietę na której znajdują się: nazwa posiłku. Każdy zestaw dań spakowany jest w papierową torbę opatrzoną nazwiskiem i adresem Klienta.
- Sałata Na Kanapie oferuje następujące Produkty:
Nazwa produktu | Dostępna kaloryczność | Ilość posiłków |
Optimum | 1200, 1500, 1800, 2000 | 5 |
Wegetarian | 1200, 1500, 1800, 2000 | 5 |
Office Box | – | 3 |
- Menu powyższych Produktów zamieszczane jest w Serwisie internetowym z tygodniowym wyprzedzeniem , przy czym Mad Meals zastrzega sobie prawo do zmian w menu w sytuacji bieżącej niedostępności poszczególnych surowców.
- Sałata Na Kanapie zastrzega sobie prawo do powiększenia oferty o nowe Produkty. Dodanie nowych Produktów do grupy opisanej w tabeli zamieszczonej w ust. 2 nie stanowi zmiany niniejszego Regulaminu.
VI. ZASADY ZAMÓWIENIA
- Zamówienia Produktów Sałata Na Kanapie należy dokonać on-line na stronie Serwisu internetowego, poprzez przeznaczony do tego Formularz zamówienia (dostępny przez 24h na dobę), mailowo lub telefonicznie w dni robocze pod numerem 602165700.W weekend i dni ustawowo wolne od pracy kontakt z Sałata Na Kanapie możliwy jest tylko poprzez e-mail.
- Zamówienie uważane jest za złożone z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia jego otrzymania za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierającego: dane Klienta, datę złożenia Zamówienia, wybrany Produkt, adres dostawy, daty i godziny poszczególnych dostaw, ewentualne koszty dodatkowe i inne istotne dla danego Zamówienia informacje.
- Klient zobowiązany jest zgłosić ewentualne zastrzeżenia do treści potwierdzenia Zamówienia, o którym mowa w ust. 2 powyżej, nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu jego otrzymania. Niezgłoszenie zastrzeżeń w w/w terminie jest równoznaczne z akceptacją treści Zamówienia.
- Zamówienia złożone w dzień roboczy do godz. 18:00 będą realizowane od drugiego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia.
- Zamówienia złożone w dzień roboczy po godz.18:00, będą realizowane od trzeciego dnia roboczego następującego po dacie złożenia zamówienia.
- Poza informacjami, wymaganymi standardowo podczas składania Zamówienia, Klient zobowiązany jest poinformować Sałatę Na Kanapie o wszelkich dolegliwościach zdrowotnych, w tym alergiach pokarmowych i innych chorobach lub dolegliwościach, wymagających eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów.
- Przyjęcie Zamówienia nie jest w żadnym razie równoznaczne z udzieleniem przez Sałata Na Kanapie zapewnienia, że świadczone przez Sałata Na Kanapie usługi nie będą miały negatywnego wpływu na zdrowie lub samopoczucie Klienta.
- Sałata Na Kanapie nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe spożywanie zamawianych Produktów, w tym spożycie w sprzeczności ze stanem zdrowia Klienta, w tym wywołane wskutek chorób istniejących oraz przebytych, nadciśnienia tętniczego, cukrzycy, występujących alergii, czy zażywanych leków. W przypadku wątpliwości co do braku przeciwskazań do spożywania zamawianych posiłków, Klient powinien skonsultować te okoliczności z lekarzem.
- Sałata Na Kanapie nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z ujawnieniem się schorzeń uprzednio nieznanych Klientowi oraz szkód, które powstały w związku z dokonaniem zamówienia bez koniecznej konsultacji lekarskiej.
VII. PŁATNOŚCI
- Klient zobowiązany jest dokonać płatności za Zamówienie w momencie składania zamówienia korzystając z wybranego sposobu płatności tj.:
- przelewu bankowego na podstawie otrzymanej wraz z potwierdzeniem Zamówienia faktury,
- za pośrednictwem udostępnionego przez Sałata Na Kanapie na Stronie internetowej systemu płatności elektronicznych Tpay.
- Sałata Na Kanapie za dzień płatności uważa dzień uznania rachunku bankowego Mad Meals kwotą należności za dane Zamówienie oraz dzień otrzymania potwierdzenia zapłaty od operatora systemu, o którym mowa w ust. 1 pkt. powyżej.
- Sałata Na Kanapie zastrzega wstrzymanie się z realizacją Zamówienia do otrzymania należności za dane Zamówienie za przekazaniem Klientowi stosownej informacji drogą telefoniczną lub mailową. W razie skorzystania z tego uprawnienia przez Sałata Na Kanapie za dzień złożenia zamówienia uważany będzie dzień zapłaty (uznania rachunku bankowego Sałata Na Kanapie) kwotą należności.
VIII. REKLAMACJE
- W razie niezgodności Produktu lub sposobu jego realizacji ze złożonym Zamówieniem lub niniejszym Regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji (dalej Reklamacja).
- Reklamacje Klient powinien złożyć telefonicznie pod nr telefonu 602165700 w godzinach 8:30-16:30 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: salatanakanapie@gmail.com.
- Sałata Na Kanapie uzna Reklamację uważa się za złożoną w przypadku, gdy zostanie złożona droga telefoniczną: z chwilą przekazania jej treści konsultantowi Sałata Na Kanapie dostępnemu pod numerem telefonu, wskazanym w ust. 2 powyżej lub w przypadku, gdy została złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej: z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Reklamacji.
- Sałata Na Kanapie zobowiązane jest do wymiany będącego przedmiotem Reklamacji Produktu albo wchodzącego w jego skład posiłku nie później niż w ciągu 12 godzin, a jeśli Reklamacja została złożona po godz. 15:00 w dniu roboczym lub w dzień wolny od pracy w ciągu 24 godzin, po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem terminu wymiany.
- W razie stwierdzenia przez Sałata Na Kanapie, iż Reklamacja jest niezasadna w szczególności z uwagi na zgodność Produktu Reklamacji z Zamówieniem, Sałata Na Kanapie poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia Reklamacji w terminie nie dłuższym niż 1 dzień, przedstawiając stosowne uzasadnienie.
- W razie nieuwzględnienia Reklamacji zgodnie z ust. 5 powyżej, braku możliwości dostarczenia Klientowi będącego przedmiotem wymiany posiłku lub posiłków z przyczyn leżących po stronie Klienta lub niezwrócenia przez Klienta w nienaruszonym stanie reklamowanego Produktu przedstawicielowi Sałata Na Kanapie który dostarczył Klientowi Produkt celem wymiany, Sałata Na Kanapie należna będzie kwota odpowiadająca wartości dostarczonego Klientowi Produktu oraz kosztów dostawy zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem Sałata Na Kanapie.
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r., poz. 926, z późn. zm.) dane osobowe przekazywane przez Klienta są przetwarzane przez Justynę Pellowską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Piekarnia-Cukiernia Pellowski , Justyna Pellowska.
- Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Zamówień, rozpatrywania reklamacji oraz świadczenia usług objętych niniejszym Regulaminem.
- Jeśli Klient wyrazi na to zgodę, dane będą przetwarzane również w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Sałata Na Kanapie.
- Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
- Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne.
- Dane osobowe Klienta będą udostępniane Tpay w celu realizacji płatności oraz firmie kurierskiej celem dostarczenia Produktu Klientowi.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Informacje o dietach zamieszczone na stronie internetowej prowadzonej przez Sałata Na Kanapie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
- Sałata Na Kanapie dokłada wszelkich starań by świadczone usługi były na najwyższym poziomie.
- Materiały, szata graficzna, treść oraz wszelkie udostępniane Klientom informacje za pośrednictwem Strony Internetowej, stanowią własność Sałata Na Kanapie i są objęte ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Sądem właściwym do rozpatrywania potencjalnych sporów wynikających z stosowania postanowień Regulaminu i wykonania Umowy jest Sąd właściwy według miejsca położenia siedziby Sałata Na Kanapie.